woensdag 27 april 2016

Mijn laatste aanwinsten.

Mijn laatste aanwinsten zijn 2 prachtige locs.
 
De eerste is de schitterende G2000 van Märklin (37202).
Deze fraaie loc is mooi afgewerkt heeft zeer vele mooie details en vele geluidjes cabine verlichting en mooie led verlichting.
 
De laatste aanwinst kocht ik in Göppingen in het Märklin museum en dat is de mooie Märklin (36652) diesel loc in de uitvoering RheinCargo uitvoering.
Dit is ook een hele fraaie loc is een schitterende zilveren kleurstelling met mooie gekleurde tekst erop.
 
Deze 2 schitterende loc zijn ondertussen al geijkt en rijden al hun rondjes op de proefbaan met koploper.
 
 
 
 
 
 
 
 

4 opmerkingen:

  1. Mooie aankopen Michel! Vooral die cargo lok vind ik erg fraai, als de rrf variant uitgeleverd wordt dan moet ik toch maar weer eens naar Harlaar fietsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toen ik de G2000 locs zag was ik er meteen gek op Frank.
    De Cargo uitvoering had mijn voorkeur mede omdat ik al een Cargo loc heb rijden.
    De andere uitvoeringen waaronder die jij wil de RRF is is/zijn ook heel mooi.
    En geloof mij het is het fiets tochtje naar Harlaar waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. als de rrf variant uitgeleverd wordt dan moet ik toch maar weer eens naar Harlaar fietsen!


    หนังตลก

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zou ik zeker doen even naar Harlaar fietsen om de mooie rrf loc aan te schaffen.

    BeantwoordenVerwijderen