zondag 16 juli 2017

Nieuwe aanwinsten.

Ik mocht van mijn vader een loc uitzoeken voor mijn verjaardag en dat is de Märklin 36193 de Br 193 de "Vectron" loc.
Deze prachtige loc rijd heel mooi geruisloos en vele geluid opties erop.
Ook is dit de eerste "Vectron" die ik als model nu heb en ik weet zeker dat er nog wel een zal volgens want Märklin gaat deze misschien volgend jaar uitgeven als SBB Cargo loc in de mooie blauw / rode kleur stelling.
 
Ook heb ik in Frankrijk een uitbreiding gekocht voor mijn GreenCargo trein namelijk 3 ketelwagons ( Märklin 46565).
Deze prachtige set in het schitterende groen zal straks een prachtig gezicht op mijn nieuwe baan die straks klaar zal zijn.
 
Hierbij een filmpje opgenomen bij René thuis omdat ik momenteel geen baan heb.
René bedankt voor het beschikbaar stellen van je baan.
Ook zien jullie de mooie Rheingold van René in beeld met de mooie E10 voorop.
 
Ook zijn er weer wat rails en wissels bij gekomen voor de nieuwe baan ik moet nog 35 stuks rails en 2 wissels aanschaffen dan heb ik al het rails in huis voor de nieuwe baan.
 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten